Pageviews

donderdag 16 juni 2011

Nagellak Spray; Essence Express Dry Spray

Onlangs ontdekte ik de Essence express dry spray, dit is een spray die beloofd je nagels snel te drogen. En inderdaad de nagels zijn droog , na 30 sec de nagellak te laten drogen en daarna op 30 cm afstand te sprayen. Deze spray is ideaal als je opeens spontaan weg moet en je nagels zijn nog nat. (Onderaan de pagina heb ik een filmpje van Youtube over de gebruiksaanwijzing gehaald).

Deze foto heb ik van het Internet afgehaald,
dit zijn mijn nagels dus NIET.
Pluspunten; 
♥ Nagels zijn direct droog
♥ Bespaart enorm veel tijd bij het maken van Nail Art
♥ De spray is betaalbaar (2,49 euro)

Minpunten;
• De nagellak onder de laag bladdert eerder af dan onder een gewone Top Coat
• Waarschuwing; doe dit zeker niet boven de vloer, het maakt de vloer super glad en dat kan erg gevaarlijk zijn!

Cijfer voor Essence Express Dry Spray; 8,2


2 opmerkingen:

  1. Lijkt me een handig product zeg. Ik ben echt iemand die nog net voor vertrek even snel haar nagels wil lakken en dan lijkt dit me ideaal. Ook fijn voor de portomonee, lekker budget.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan je als je de spray hebt gebruikt er nog een topcoat over aanbrengen? En is dit alleen te koop in het extra schap?

    BeantwoordenVerwijderen